piątek, 17 września 2010

Rozdział II

Gdy chłopiec się obudził ujrzał nad sobą pochylona postać. Po kilku chwilach zaczął sobie przypominać co się stało ubiegłej nocy. Wtedy uświadomił sobie kim jest osoba, która pochyla się nad nim.

Chris chciał się ruszyć lecz uniemożliwiało mu to, że jego ręce były przywiązane do ramy łóżka. Chłopiec wtedy zrozumiał że jest także nagi. Z przerażeniem spojrzał na Sindre, któremu się to podobało. Chciał jak najszybciej wziąć chłopca siłą. Podniecało go przerażenie Chrisa wymalowane na twarzy ale także to że był dziewicą (prawiczkiem... jak kto woli:))
Zaczął się masturbować tak aby jego penis był sztywny i gotowy do działania.  Kiedy stwierdził że jest już gotowy podniósł nogi chłopca i brutalnie w niego wszedł. Chris zaczął krzyczeć z bólu i prosić żeby przestał.
-Proszę przestań to aaaa boli.- błagał Sindre z całą twarzą zalaną łzami.
-Proś i krzycz to mi się w was najbardziej podoba gdy was biorę. Podniecasz mnie coraz bardziej. Krzycz głośniej.
Sindre poruszał się coraz szybciej i gwałtowniej. Czuł się cudownie w jego ciasnym wnętrzu. Chris czuł że zaraz tego nie wytrzyma, powoli zaczął tracić świadomość. Po jego udach ciekła krew. Nagle poczuł silne uderzenie w brzuch. Sindre widząc jak cierpi jego zwierzaczek podniecił się prawie do granic możliwości. Po kilku następnych pchnięciach doszedł w wnętrzu Chrisa. Krew zmieszała się ze spermą Sindre. Chris czuł do siebie wielkie obrzydzenie, po tym co mu zrobił jego nowy "Pan". Widząc że jego zwierzaczek ledwo żyje odwiązał line od ramy łóżka i pociągnął chłopca. Chris nie miał siły utrzymać się na nogach dlatego wylądował na ziemi aż sykną z bólu. Sindre nie przejmując się niczym dalej ciągnął swoją zabaweczkę. Za Chrisem ciągnęła się ścieżka z jego krwi. Gdy doszli do jakichś drzwi zatrzymali się. Sindre je otworzył i wepchnął tam chłopca po czym zamkną drzwi na klucz. Chris w coś uderzył i stracił przytomność.

****************************************************************************

Troche krótka ale.....
Nie wiem jak wam się spodoba ale cóż musiałam ją dodać gdyż mi sie podoba...

~Sakura Kagure- nie za bardzo umiem opisywać sceny łóżkowe dlatego mogłam dodać tylko coś takiego.... Nie wiem jak Ci się to spodoba no i dziękuje za kom....

~Silris- nigdy się nie gniewam nawet się ciesze że zwróciłaś mi uwage bo wiem co powinnam zmienić...
z góry dziękuje.:) 

A notke dedykuje moim ~Silris i ~Sakura Kagure ( nie wiem jak odmienić wasze nicki...:))


Tak wygląda klitka Chrisa tylko jest utrzymana w czarnych kolorach...

5 komentarzy:

  1. Ojej, takie to krótkie i szybkie, że nie zdążyłam się nawet wczuć, a już był koniec!
    Cieszę się, że się na mnie nie gniewasz, bo wielu autorów pisało do mnie z pretensjami, że się ich czepiam, a sama wcale niewiele potrafię, więc... X.x
    Boję się dawać rady i 'wytykać' błędy, bo mnie jeszcze ktoś kiedyś pobije za to XDD.
    Chłopak mam nadzieję, że przeżyje. Chyba że planujesz pokazywać jak to ten cały Pan i Władca znęca się nad kolejnymi niewolnikami, co chwilę ich wymieniając xD
    Ale to tylko moja chora wyobraźnia, lepiej zapomnij, co napisałam, bo się zgorszysz xD
    Mój nick generalnie nie ulega odmianie- 'dałam to/zrobiła to/nazywam się/nazywa się/sprawdź u... Silris i takie tam xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie prosiłam o powiadamianie xd. Dlatego, proszę, nie rób tego na blogu, gdyż strasznie denerwuje mnie usuwanie niepotrzebnych komentarzy, które tylko nabijają mi statystykę, a nic nie wnoszą.
    Co do opowiadania - przeczytam jak znajdę czas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam podziękować za miłe słowa, dotyczące mojego opowiadania. Naprawdę jest mi bardzo miło. Co do twojego opowiadania. Myślę, że w tej chwili trudno mi wiele powiedzieć aczkolwiek, jestem ciekawa dalszych wydarzeń. Zaczyna się pikantnie i drastycznie. czekam na następną notkę.
    Pozdrawiam
    Luna Sea

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy mnie się podobała?.. Pomyśle.. *Myślę zamyślona* OCZYWIŚCIE IŻ MI SIĘ PODOBAŁA!!! XD mam na dzieje iż next będzie podobny^^

    OdpowiedzUsuń